A YOUTUBE HIRDETÉSEKBEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK

Kezdd el a YouTube hirdetéseidet

A youtube az 1,9 milliárd felhasználójával a világ  legnagyobb és legaktívabb videó közösségi hálózatának számít. A felhasználók átlagosan legalább 40 percet töltenek minden alkalommal, amikor megnyitják a YouTube-ot.

Ha a YouTube önálló társaság lenne, akkor több mint 150 milliárd dollár lenne az évenkénti profitja, csak azokból a videókból, amit a nézők maguk tesznek közzé mint youtuberek, ami meghaladja a legtöbb közösségi média felületét.

A YouTube-al konkrétan pénzt tudsz kovácsolni a reklámjaidból. A YouTube Partnerprogram pedig (YPP) lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy pénzt keressenek a videóikban megjelenített hirdetéseik alapján. (Erről bővebben később).

Ha Te is YouTube-felhasználó vagy, amire azért lássuk be elég nagy az esély, akkor már tudod, hogy a YouTube-hirdetések többnyire a lejátszott videók előtt és közben jelennek meg.

Konkrétan a fizetett hirdetésekről:

Képzeld el azt, hogy hirdetéseidet elsősorban olyan felhasználók számára jelenítik meg, akiket stratégiailag tudatosan választhatsz meg az alapján, hogy mennyire illeszkednek a vállalkozásod termékeinek vagy szolgáltatásainak célközönségéhez.

Hát nem lenne remek lehetőség a láthatóság és a tudatosság növelésére?

Kutatások bizonyítják, hogy a felhasználók idejük egyharmadát online videók nézésével töltik. Ez alapján nem meglepő, hogy már minden sikeres közösségi média marketingstratégia szerves részévé emelte magát a videómarketing.
Ez az egyik kiemelkedő oka annak, hogy a marketingszakemberek közel 87% -a használ videókat a tartalom és a márkák népszerűsítésének céljára.

Célozhatod az össz felhasználó tömeget – vagy hirdetéseidet konkrét felhasználók számára is megjelenítheted a Google keresések és a YouTube megtekintési előzményei alapján. Egyszerűen fogalmazva: ha a felhasználó egy terméket vagy kifejezést keresett a Google-on, és van egy olyan termék, amely ebbe a kategóriába tartozik, dönthetsz úgy, hogy hirdetésedet megjeleníti a felhasználó számára.

A YouTube több embert ér el, mint a világ bármely TV-hálózata. A YouTube hirdetések használata nagymértékben növelheti márkád láthatóságát és értékesítését.

A videohirdetési kampányok beállításához vonzó és értelmes videókat kell készítened, amelyekkel közönségedet bűvölheted illetve elbűvölheted. Az ezen

 

 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.