EGY KICSIT BŐVEBBEN A TÉRKÉPES KERESÉSRŐL

Mi is az a térképes SEO?

Ha ismered a SEO kifejezés jelentését, akkor nagyon messzemenő találgatásokba nem szükséges bocsátkoznod, de hogy biztos legyél a dolgodban, néhány gyakorlatorientált ismertetéssel felfedjük a lényeget.

Mint a legtöbb szolgáltatással vagy értékesítéssel foglalkozó vállalkozásnak, nyilván Neked is van egy székhelyed egy központod vagy ügyfeleket kiszolgáló pontod. Ha az ügyfél először szeretné megközelíteni vállalkozásodat és oda szeretne találni, akár gyalogosan, tömegközlekedéssel vagy saját gépjárművel, többnyire a google térkép alkalmazást használja.
Ilyenkor a megszerzett címet beírva az alkalmazás odanavigálja a kiírt célhoz. De mi van ha az ügyfél még nem tudja hogy a Te vállalkozásod termékére van szüksége? Mi van ha az ügyfél szimplán csak (tegyük fel) egy a vállalkozásod termékéhez hasonlóra vágyik?

Ha a legközelebbi benzinkutat keresed, akkor a térképes alkalmazásodba azt írod be hogy benzinkút, és már látod is hogy a több környezetedben található lehetőség közül melyik esik számodra útba, vagy legközelebb. Ugyanígy kereshetnek rá a céged nyújtotta szolgáltatásokra is, és mennyivel jobb érzés hogy a térképen a Te vállalkozásod is megjelenik mint opció?
Vagy vegyünk alapul egy meglehetősen egyszerű esetet. Lásd a google. Amikor terméket írsz be a google-ba, a találati eredmények egészen legtetején láthatod a térképet, ahol kiemelten jeleníti meg a legnépszerűbb, mondjuk úgy hogy „lelőhelyeket”. Ha a térképes SEO-d megfelelően kerül optimalizálásra, akkor ott lehetsz az élmezőnyben, ezáltal jelentős előnyre szert téve a fogyasztók tudatában.

Természetesen más számos előnye is van a térképes találatoknak, de gyakorlati megközelítésből talán ezek az elsődleges szempontok, ahol találkozhattál a használatával.

Gondoljunk bele, állandóan használjuk a Google Maps alkalmazást. Hol lennénk a Google mindenütt jelen lévő GPS-adatai nélkül, amelyek irányítanak minket? És itt a kulcsszó, irányítás! Irányíthatod ügyfeleidet is, mindössze egy megfelelő keresőmarketing stratégia felállításával, amelyben egy jól megválasztott SEO cég igencsak hatékony segítséged lehet. Közösségi szemmel a Google Maps kétségkívül az egyik leghasznosabb eszköz, amelyet a Google adott a világnak, de sokkal több, mint egy út, hogy papírtérképeket hajtogatva (rossz), vagy útmutatást kérve az emberektől (még rosszabb) járjanak el – Ez egy hihetetlenül erős marketing eszköz is.

 

Napjainkban fokozódik a google térképes keresésének a jelentősége, de pontosan mire is van szükség ahhoz hogy a térképen a számodra megfelelő helyen- a leghitelesebb pozícióban legyél megtalálható? Először is tisztában kell lenned azzal a nem elhanyagolható ténnyel, hogy míg a „10 kék linkes” rákeresés akár az egész világnak szólhat, a térképes SEO elsősorban a helyi közönséget célozza meg. Ha esetedben az utóbbinak van jelentősebb szerepe, úgy a térképes SEO-ra kell összpontosítanod.

 

Hogyan működik?

 

Ha az offline kommunikációdban vagy közösségi felületeiden szóba hozod a weboldalad, az oldaladra látogatók száma ezáltal értelemszerűen párhuzamosan nőhet. Ez a növekedés egyenes ágon fog megmutatkozni a Google keresésében is. Az említések, a megjelenések tehát nem csak arra szolgálnak hogy találataid minél magasabb számot hozzanak, hanem más számos tényező is hozzá fog adni a jó pozíciódhoz. A megjelenések horizontálisan és vertikálisan függnek össze a google keresőkkel és a googlemaps találataival. Az összetett és kitartó munka meghozza gyümölcsét, Neked csak el kell határoznod Magad a cél mellet és a megvalósítást rábízhatod egy hozzáértő csapatra.

 

 

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.