A hajtás feletti rész (angolul: above the fold) a weboldalaknak arra a legfelső területére utal, amely azonnal látható, lefelé görgetés nélkül, amikor egy weboldal betöltődik a böngészőben.
Az képek keresőoptimalizálásának célja az, hogy az adott fotót tartalmazó weblap a Google képi keresőjében előkelő helyezést érjen el. Ennek érdekében javítják a képek indexelhetőségét.
A Landing Page (magyarul: landoló oldal, esetleg érkező oldal vagy a Google szóhasználata szerint: céloldal) sajátossága a hagyományos oldalakhoz képest az, hogy minden komponense a konverziót célozza.
A márkázott kulcsszó kifejezés (azaz branded vagy brandelt kulcsszó) azon keresőkifejezés-körre vonatkozik, melyek tartalmazzák egy cégnek, termékének vagy márkájának nevét, vagy ezek kombinációit.
A túloptimalizálás kifejezés arra utal, hogy egy weboldal túl sok SEO technikát alkalmaz, ami végeredményben ellenkező hatást fejt ki, mint amiért alkalmazták, vagyis ami a célja volt.
Olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
A fogalomba minden olyan tevékenység beletartozik, amelynek célja a webhely pozíciójának javítása az organikus találati listán.
Az alt szöveg (más szóval alt attribútum vagy alt tag) egy HTML kódcímke, mely az oldalon lévő képek tartalmát írja le, elsősorban a Google, illetve keresőmotorjai tájékoztatására.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX