Az agilis tartalomfejlesztés lényege a tartalom teljesítményének folyamatos monitorozása a felhasználói igényekhez való igazítás céljából.
A Google Ads (korábban AdWords) a Google fizetős szolgáltatása, amivel PPC alapú fizetett hirdetés formájában jelenhetünk meg a Google találati listájának élén, vagy szerződött partnerei oldalain.
A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb folyamata, ami során kiderül, hogy bizonyos tartalmakra milyen kifejezésekkel keresnek, és ezek közül melyekre célszerű optimalizálnunk.
A Page Rank (szokás PR-nak is rövidíteni) a Google azon rangsoroló algoritmusa, mely az oldalakra mutató linkek mennyisége és minősége (relevanciája) alapján értékeli az oldalakat.
A cselekvésre ösztönzés (call to action, CTA) egy vizuális és szöveges elemekből álló rövid üzenet, amelynek célja, hogy a felhasználókat az oldal üzemeltetője számára kívánatos cselekvésre ösztökélje.
A linkek sokszínűsége arra utal, hogy adott webhely linkjei mögött lévő oldalak mennyire változatosak. Minél változatosabb, annál jobb, mert annál természetesebbnek hat.
A webhely linkprofilja jelzi, hogy az adott weboldal hány backlinket tartalmaz, azok milyen típusúak, honnan származnak, milyen horgonyszöveget tartalmaznak, és az oldalon hol helyezték el a linkeket.
A domain trust (domain megbízhatóság) az adott oldal integritását, megbízhatóságát írja le. Nincs egyetlen elfogadott számítási módszere, de a linkek és a tartalom minősége nagyban meghatározza.
A domain megbízhatóság (angolul: domain trust) egy olyan mutató, amely arról ad tájékoztatást, hogy egy adott webhely mennyire megbízható. Minél magasabb az érték, annál megbízhatóbbnak számít.
A link popularity (linknépszerűség) jelenti egyfelől az adott webhelyre mutató backlinkek, tehát külső webhelyekről érkező hivatkozások számát, másfelől azt is, hogy hány belső link van az oldalon.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX