A Google Tag Manager (GTM) a Google ingyenes címkekezelő rendszere, ami marketing és analitikai címkék telepítését, kezelését és rendszerezését biztosítja a forráskód módosítása nélkül.
A site-ok tartalmának rövid, szöveges összefoglalója. A Google keresőtalálati oldalán látható, az adott oldal címe alatt, és közvetett módon rangsorolási tényező.
Az off-site SEO egyik legfontosabb eszköze. Célja a weboldalra mutató backlinkek számának és minőségének növelése, melyeket a Google „szavazatként” értékel.
A HTML-kód azon egységei, melyek elsősorban a keresőmotorok számára adnak információkat a webhelyről. Bár többnyire nem láthatóak a weboldalon, SEO szempontból számíthatnak.
Egy mutató, amely azt adja meg, hogy mennyi idő alatt tölt be egy weboldal minden rajta lévő tartalmat. Fontos rangsoroló tényező, mivel befolyásolja a felhasználói élményt.
A találati listákon megjelenő strukturált plusz információkat takarja, jó esetben a keresőmotor és a felhasználók számára is értelmezhető és releváns adatokkal.
Az Accelerated Mobil Pages (AMP) egy nyílt forráskódú keretrendszer, melynek célja a mobilwebhelyek betöltési sebességének gyorsítása.
HTML-dokumentumok tematikus gyűjteménye, amelyeket egyedi weboldalakként lehet elérni egy URL-en keresztül valamilyen kiszolgáló, jellemzően egy böngésző segítségével.
A Word Wide Web számára a webböngésző által megjeleníthető egyedi oldal megjelölése. Vagyis a weboldal egy olyan dokumentum, amely HTML-kódban íródott, és közvetlen eléréséhez URL-címet kell megadni.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX