Az online marketing részterülete, melynek célja fizetett hirdetések elhelyezése előre megadott kulcsszavakra a keresőmotorok találati oldalain.
Olyan keresések, amelyek a keresőtalálati listán található eredményekre való kattintás nélkül végződnek.
Az a jelenség, amikor a felhasználó számos, adott keresésre felbukkanó találatot végignéz úgy, hogy oda-vissza ugrál a találati lista és az ajánlott oldalak között.
A találati lista különálló részén megjelenő, összefoglaló jellegű információs „doboz”. Célja a Google által megbízhatónak ítélt forrásokból való gyors információközlés.
A GoogleLighthouse (Google Világítótorony) a Google nyílt forráskódú keretrendszere, mely a weboldalak technikai auditjának elvégzését, teljesítményük ellenőrzését teszi lehetővé.
A Google Térkép (Google Maps) a Google webes térképes platformja és alkalmazása. Műhold- és légifelvételeket, utcatérképeket, 360°-os interaktív utcaképet, aktuális forgalmi infót és útvonaltervezést kínál.
A keresőmotorok által a felhasználók kereséseire adott válaszok listája. Két nagy kategóriája az organikus (vagyis a természetes); és a fizetett hirdetés találatok.
Több hét is lehet, mire a keresőmotorok felfedeznek és indexelnek egy új honlapot a világhálón, ezért ha gyorsítanánk, regisztrálhatjuk a honlapunkat.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX