A domain trust (domain megbízhatóság) az adott oldal integritását, megbízhatóságát írja le. Nincs egyetlen elfogadott számítási módszere, de a linkek és a tartalom minősége nagyban meghatározza.
A domain megbízhatóság (angolul: domain trust) egy olyan mutató, amely arról ad tájékoztatást, hogy egy adott webhely mennyire megbízható. Minél magasabb az érték, annál megbízhatóbbnak számít.
A Meta tag-ek vagy meta címkék a HTML-kód azon egységei, melyek elsősorban a keresőmotorok számára adnak információkat a webhelyről. Bár többnyire nem láthatóak a weboldalon, SEO szempontból számíthatnak.
Az Offpage (offsite) optimalizálás, offpage SEO vagy oldalon kívüli optimalizálás olyan eljárás, amely a webhely pozícióját javítja a keresőtalálati listán, de közvetlenül nem érinti a webhelyet.
A Google a keresőtalálati listán látható találatokat nemcsak az algoritmusok rangsorolása alapján jeleníti meg, hanem figyelembe veszi a felhasználótól begyűjtött adatokat is.
A Schema Markup vagy sémamegjelölés a keresőmotor nyelve, olyan „szókincs”, melynek használatával megkönnyíthető a keresőmotorok dolga, amikor egy oldal tartalmáról gyűjtenek információkat.
A SERP vagy keresőmotor találati oldalak azok, amelyeken a keresőmotorok (Google, Bing, Yahoo) megjelenítik a keresőtalálatokat egy adott keresésre.
A felhasználói élmény (angolul user experience, UX) azon érzések összessége, melyeket a felhasználó átél egy weboldal, szoftver, alkalmazás vagy digitális eszköz használata során.
User Signals vagy felhasználói jelzések azok a jelek, melyeket a felhasználó hagy maga után a weblapon végzett interakciói során – és amelyeket a Google felhasznál a webhelyek rangsorolásakor.
A tartalommarketing a marketing egyik részterülete. Célja egy termék vagy márka iránti figyelem, érdeklődés kialakítása és fenntartása online vagy offline közzétett tartalmak segítségével.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX