Olyan webanalitikai mutató, ami azt számolja, hogy egy felhasználó mennyi időt tölt el egy weboldalon a Google találati listáról való megérkezése, majd onnan visszatérése között.
A kifejezés arra utal, hogy egy adott webhelyen található információk mennyire felelnek meg a keresési szándéknak, lekérdezésnek.
A fizetett keresési eredmények olyan „találatok”, amelyek keresőkifejezésekre jelennek meg, az organikus listától elkülönülten, „AD” vagy „Hirdetés” címkével jelölve.
Az online marketing részterülete, melynek célja fizetett hirdetések elhelyezése előre megadott kulcsszavakra a keresőmotorok találati oldalain.
Olyan keresések, amelyek a keresőtalálati listán található eredményekre való kattintás nélkül végződnek.
A Word Wide Web számára a webböngésző által megjeleníthető egyedi oldal megjelölése. Vagyis a weboldal egy olyan dokumentum, amely HTML-kódban íródott, és közvetlen eléréséhez URL-címet kell megadni.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX