A márkázott kulcsszó kifejezés (azaz branded vagy brandelt kulcsszó) azon keresőkifejezés-körre vonatkozik, melyek tartalmazzák egy cégnek, termékének vagy márkájának nevét, vagy ezek kombinációit.
A túloptimalizálás kifejezés arra utal, hogy egy weboldal túl sok SEO technikát alkalmaz, ami végeredményben ellenkező hatást fejt ki, mint amiért alkalmazták, vagyis ami a célja volt.
A Google Trends egy 2006-tól Google fiókkal ingyenesen használható Google szolgáltatás, amivel a keresőkifejezések iránti érdeklődés változása régiók és időszakok szerinti bontásban elemezhető.
A lokális SEO eredményeként a vállalkozás láthatóbbá válik a Google helyi keresési eredményei között, vagyis a keresőtalálati lista élén, a Google Maps alatt.
A meta description (meta leírás) a weboldalak metacímkéinek egyike, mely például a tartalmát írhatja le röviden. Ha a Google listázza a webhelyet, akkor az URL és a meta title alatt olvasható.
A site-ok tartalmának rövid, szöveges összefoglalója. A Google keresőtalálati oldalán látható, az adott oldal címe alatt, és közvetett módon rangsorolási tényező.
A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb folyamata, ami során kiderül, hogy bizonyos tartalmakra milyen kifejezésekkel keresnek, és ezek közül melyekre célszerű optimalizálnunk.
A domain trust (domain megbízhatóság) az adott oldal integritását, megbízhatóságát írja le. Nincs egyetlen elfogadott számítási módszere, de a linkek és a tartalom minősége nagyban meghatározza.
A domain megbízhatóság mutató arról ad tájékoztatást, hogy egy adott webhely mennyire megbízható. Minél magasabb az érték, annál megbízhatóbbnak számít.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX