Azok az oldalak, amelyeken a keresőmotorok (Google, Bing, Yahoo) listázzák, megjelenítik a keresőtalálatokat bármely adott keresésre.
Olyan online eszköz – tulajdonképpen egy weboldal vagy alkalmazás –, amelyen keresztül a felhasználók internetes tartalmak között kereshetnek. Népszerű példái a Google, a Bing és a Yahoo.
Alapelvek összessége, melyek meg mutatják, hogyan lehet megkönnyíteni egy keresőmotor számára bármyely webhely megtalálását, indexelését.
Az external link (kimenő, kifelé mutató link) olyan hiperhivatkozás, amely egyik webhelyről egy másik webhelyre mutat; vagyis kattintáskor átirányítja a felhasználót egy másik site-ra vagy domainre.
A kifejezés olyan linkre utal, amely egyik site-ról (domainről) egy másik site-ra (domainre) irányít át, ha rákattintunk, vagyis kifelé mutató hiperhivatkozást jelent.
A Webmaster Guidelines vagy Webmester Irányelvek a webhelyek optimalizálásával kapcsolatos szabályok összességét jelentik, vagyis végső soron meghatározzák a keresőoptimalizálás kereteit.
A téma relevancia vagy topical relevance azt jelenti, hogy egy webhely tartalma egy adott témához, valamint egy vagy több egymással összefüggésben lévő kulcsszóhoz kapcsolódik.
A Google találati oldalain már nemcsak a linkek listáját találjuk, hanem számos kiegészítő tartalmat is, pl. térkép, fotók, videók, információk stb.
Az olyan bejövő vagy kimenő link, amely a webhely rangsorának manipulálását szolgálja, a Webmester Irányelvek megsértése, így természetellenes (mesterséges) linknek számít.
A kifejezés minden olyan egyedi tartalmat magában foglal, amit a felhasználók önként hoztak létre egy bizonyos vállalkozás vagy márka számára, bárki által olvashatóan.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX