A 3 Pack, Local Pack vagy helyi csomag a keresőtalálati lista első oldalának kiemelt részén megjelenő 3 db üzlet címmel, nyitvatartással, értékelésekkel és egyéb információkkal.
A Google Ads (korábban AdWords) a Google fizetős szolgáltatása, amivel PPC alapú fizetett hirdetés formájában jelenhetünk meg a Google találati listájának élén, vagy szerződött partnerei oldalain.
A Google azon rangsoroló algoritmusa, mely az oldalakra mutató linkek mennyisége és minősége (relevanciája) alapján értékeli az oldalakat.
A domain trust (domain megbízhatóság) az adott oldal integritását, megbízhatóságát írja le. Nincs egyetlen elfogadott számítási módszere, de a linkek és a tartalom minősége nagyban meghatározza.
A domain megbízhatóság mutató arról ad tájékoztatást, hogy egy adott webhely mennyire megbízható. Minél magasabb az érték, annál megbízhatóbbnak számít.
Egy böngészős keresésre kapott találati lista tartalmaz hirdetéseket és „saját jogon” bekerült találatokat is. A „saját jogon” bekerült ajánlatokat nevezzük organikus (természetes) találatoknak.
A SEM az angol Search Engine Marketing magyarul keresőmarketing rövidítése. Gyűjtőnév, lefed minden tevékenységet, amivel egy márka vagy vállalkozás találati listás helyezése javítható.
Azok az oldalak, amelyeken a keresőmotorok (Google, Bing, Yahoo) listázzák, megjelenítik a keresőtalálatokat bármely adott keresésre.
Olyan tartalomra utal, amely az idő múlásával sem veszít az aktualitásából, érvényességéből, ezért folyamatos érdeklődésre tart számot.
A Google találati oldalain már nemcsak a linkek listáját találjuk, hanem számos kiegészítő tartalmat is, pl. térkép, fotók, videók, információk stb.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX