A duplicate content vagy ismétlődő tartalom kifejezés azokra a domainen belüli és azok közötti tartalmakra utal, amelyek vagy teljesen megegyeznek, vagy feltűnően hasonlóak.
A duplikált vagy ismétlődő tartalmakat kínáló oldalakat a Google leértékeli és hátra sorolja, mivel a lehető legjobb keresési eredményeket akarja kínálni a felhasználóknak: értékes, eredeti tartalommal.
A HTML-kód azon egységei, melyek elsősorban a keresőmotorok számára adnak információkat a webhelyről. Bár többnyire nem láthatóak a weboldalon, SEO szempontból számíthatnak.
A webhely szerverén található fájl, amely listázza a weboldalhoz tartozó összes aloldal URL-jét az indexelés elősegítése érdekében.
Olyan online eszköz – tulajdonképpen egy weboldal vagy alkalmazás –, amelyen keresztül a felhasználók internetes tartalmak között kereshetnek. Népszerű példái a Google, a Bing és a Yahoo.
Azt mutatja meg, hogy egy adott weboldalon belül hogyan, milyen rendszer, logikai felépítés szerint kapcsolódnak egymáshoz az aloldalak.
A kifejezés a dolgok csoportba foglalására, osztályokba sorolására utal. SEO szempontból nézve arra, hogy a webhely miként rendezi el a tartalmait vagy az aloldalait, vagyis milyen struktúrája van.
A webhely első oldala, ami áttekintést ad a webhely tartalmáról és segíti a site-on történő tájékozódást pl. navigációs menü, kategóriák stb. elhelyezésével a felhasználók és a keresőrobotok számára is.
Több hét is lehet, mire a keresőmotorok felfedeznek és indexelnek egy új honlapot a világhálón, ezért ha gyorsítanánk, regisztrálhatjuk a honlapunkat.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX