Olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
A fogalomba minden olyan tevékenység beletartozik, amelynek célja a webhely pozíciójának javítása az organikus találati listán.
Az üzleti címtárak, könyvtárak (online cégjegyzékek) a régi offline cégjegyzékek internetes változatai, általában iparág szerinti kategóriákban, listaszerűen, alfabetikus sorrendben (betűrendben).
Verseny (Competition) a SEO-ban nem szokványos felek között is előfordulhat. Itt azok a webhelyek számítanak egymás versenytársainak, amelyek ugyanazokra a kulcsszavakra optimalizálják a honlapjukat.
Azok a keresőkifejezések, amelyek tartalmazzák egy adott cég vagy termék, illetve márka nevét, vagy annak variációit.
A keresőmotorok irányelveivel ellentététes, illegális SEO technikák összessége, melyek célja a keresési rangsor manipulálása jobb keresőtalálati helyezésért.
Olyan Black Hat módszer, amit úgy alkalmaznak a keresőrobotok megtévesztésére, hogy az a felhasználók előtt rejtve marad, vagyis ugyanazon a honlapon mást látnak a felhasználók és a robotok.
A Google Panda Update a Google kereső algoritmusának 2011-es nagy kiigazítása, mely – a Penguin Frissítés mellett – drámai változásokat eredményezett a webhelyek rangsorolási tényezőit illetően.
A Google Search Console a Google ingyenes elemzőeszköze, mely jól használható keresőoptimalizálási feladatokra, és ezen keresztül lép kapcsolatba a Google a weboldalak üzemeltetőivel is.
A Google Tag Manager (GTM) a Google ingyenes címkekezelő rendszere, ami marketing és analitikai címkék telepítését, kezelését és rendszerezését biztosítja a forráskód módosítása nélkül.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX