Az URL (Uniform Resource Locator) olyan egyedi cím, amely az IP-cím megadása nélkül biztosít elérési utat egy bizonyos, konkrét fájlhoz a szerveren.
Az üzleti címtárak, könyvtárak (online cégjegyzékek) a régi offline cégjegyzékek internetes változatai, általában iparág szerinti kategóriákban, listaszerűen, alfabetikus sorrendben (betűrendben).
Azok a keresőkifejezések, amelyek tartalmazzák egy adott cég vagy termék, illetve márka nevét, vagy annak variációit.
A 301-es egy olyan szerveroldali átirányítás, amely a keresőmotorokat és a felhasználókat egy weboldal végleges elköltözéséről tájékoztatja, vagy arról, hogy ugyanaz a tartalom más helyen érhető el.
A backlink egy külső domainről származó hivatkozás, vagyis egy olyan link, amely valamely külső webhely (domain) valamelyik (al)oldaláról egy másik domain valamelyik (al)oldalára mutat.
A keresőmotorok irányelveivel ellentététes, illegális SEO technikák összessége, melyek célja a keresési rangsor manipulálása jobb keresőtalálati helyezésért.
Olyan Black Hat módszer, amit úgy alkalmaznak a keresőrobotok megtévesztésére, hogy az a felhasználók előtt rejtve marad, vagyis ugyanazon a honlapon mást látnak a felhasználók és a robotok.
A Conversion (konverzió) az online marketingben azt a folyamatot jelenti, melynek keretében a weboldal látogatója valamilyen üzletileg hasznos, a tulajdonosok által vágyott célt valósít meg.
Google News vagy Google hírek mint a világ legnagyobb hírgyűjtő, hírkereső szolgáltatása híroldalakról vesz át címeket és kedvcsináló szövegeket, szempontok szerint csoportosítja, majd „tálalja” őket.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX