Az A/B test vagy AB teszt során egy honlap vagy tartalmi elem két verzióban készül el. A célja annak kiderítése, hogy a két változat közül melyik alkalmasabb egy adott cél elérésére.
A Blocker vagy webhelyblokkoló olyan szándékosan kialakított vagy véletlenül létrejött „akadály”, mely meggátolja, hogy a keresőmotorok hozzáférjenek az adott oldalhoz.
A Canonical URL az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (mellékesen pedig a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
A Crawl Budget (feltérképezési költéségkeret vagy költségvetés) kifejezés arra az idő- és erőforrás mennyiségre utal, amelyet a Google keresőrobotja egy webhely feltérképezésére fordít.
A kifejezés arra a folyamatra utal, amely során egy webhely vagy weboldal eltávolításra kerül a keresőmotor adatbázisából.
A Featured Snippet vagy kiemelt szövegrészlet a Google keresési lista tetején – az ún. nulladik pozícióban – megjelenő szövegrész, ami egy felhasználói kérdésre megjelenő instant válasz.
A hajtás feletti rész (angolul: above the fold) a weboldalaknak arra a legfelső területére utal, amely azonnal látható, lefelé görgetés nélkül, amikor egy weboldal betöltődik a böngészőben.
Az képek keresőoptimalizálásának célja az, hogy az adott fotót tartalmazó weblap a Google képi keresőjében előkelő helyezést érjen el. Ennek érdekében javítják a képek indexelhetőségét.
Az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (és a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX