A meta description (meta leírás) a weboldalak metacímkéinek egyike, mely például a tartalmát írhatja le röviden. Ha a Google listázza a webhelyet, akkor az URL és a meta title alatt olvasható.
A site-ok tartalmának rövid, szöveges összefoglalója. A Google keresőtalálati oldalán látható, az adott oldal címe alatt, és közvetett módon rangsorolási tényező.
A lead marketinges értelemben olyan érdeklődőt jelent (ez lehet cég vagy személy is), aki saját kezdeményezésből, önszántából érdeklődik valamilyen mértékben cégünk szolgáltatásai, termékei iránt.
A linkcélhoz társított szöveg, vagyis a link azon része, ami „látszik”. Ez lehet karakter, egy vagy több szó. Általában további információt ad, vagy kattintásra ösztönöz.
A long-form content (hosszú tartalom) kifejezés azon tartalomtípusra utal, melynek hossza elér egy bizonyos szószámot. A szószám több tényező – téma, célközönség, iparág – függvénye.
A fogalom azokra a tartalmakra vonatkozik, amelyek terjedelme egy bizonyos szószám felett van. A célcsoport, a téma vagy az iparág függvényében eltérő lehet ez a szószám.
Az agilis tartalomfejlesztés lényege a teljesítmény folyamatos monitorozásával nyert valós idejű adatok alapján a tartalomfelhasználói igényekhez való igazítása.
A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb folyamata, ami során kiderül, hogy bizonyos tartalmakra milyen kifejezésekkel keresnek, és ezek közül melyekre célszerű optimalizálnunk.
A Google azon rangsoroló algoritmusa, mely az oldalakra mutató linkek mennyisége és minősége (relevanciája) alapján értékeli az oldalakat.
Vizuális és szöveges elemekből álló rövid üzenet, amelynek célja, hogy a felhasználókat az oldal üzemeltetője számára kívánatos cselekvésre ösztökélje.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX