A fizetett keresési eredmények olyan „találatok”, amelyek keresőkifejezésekre jelennek meg, az organikus listától elkülönülten, „AD” vagy „Hirdetés” címkével jelölve.
Az online marketing részterülete, melynek célja fizetett hirdetések elhelyezése előre megadott kulcsszavakra a keresőmotorok találati oldalain.
Azt biztosítja, hogy a szerver és a kliens közötti kapcsolat harmadik fél által ne lehessen elérhető. Vagyis azt, hogy az adatok átvitele titkosítva történjen.
A kifejezés arra utal, hogy a Google különösen nagy figyelmet fordít azokra a weboldalakra, amelyek jogi, pénzügyi vagy egészségügyi tartalmakat kínálnak.
HTML-dokumentumok tematikus gyűjteménye, amelyeket egyedi weboldalakként lehet elérni egy URL-en keresztül valamilyen kiszolgáló, jellemzően egy böngésző segítségével.
A Word Wide Web számára a webböngésző által megjeleníthető egyedi oldal megjelölése. Vagyis a weboldal egy olyan dokumentum, amely HTML-kódban íródott, és közvetlen eléréséhez URL-címet kell megadni.
A találati lista különálló részén megjelenő, összefoglaló jellegű információs „doboz”. Célja a Google által megbízhatónak ítélt forrásokból való gyors információközlés.
A GoogleLighthouse (Google Világítótorony) a Google nyílt forráskódú keretrendszere, mely a weboldalak technikai auditjának elvégzését, teljesítményük ellenőrzését teszi lehetővé.
A keresőmotorok által a felhasználók kereséseire adott válaszok listája. Két nagy kategóriája az organikus (vagyis a természetes); és a fizetett hirdetés találatok.
Több hét is lehet, mire a keresőmotorok felfedeznek és indexelnek egy új honlapot a világhálón, ezért ha gyorsítanánk, regisztrálhatjuk a honlapunkat.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX