Az online marketingben azt a folyamatot jelenti a fogalom, melynek keretében a weboldal látogatója valamilyen üzletileg hasznos, a tulajdonosok által vágyott célt valósít meg.
A Google Search Console a Google ingyenes elemzőeszköze, mely jól használható keresőoptimalizálási feladatokra, és ezen keresztül lép kapcsolatba a Google a weboldalak üzemeltetőivel is.
A Google Tag Manager (GTM) a Google ingyenes címkekezelő rendszere, ami marketing és analitikai címkék telepítését, kezelését és rendszerezését biztosítja a forráskód módosítása nélkül.
A kulcskifejezések sűrűsége azt mutatja meg, hogy milyen gyakorisággal jelennek meg a szövegben, az abban található szavak teljes számához viszonyítva.
A kenyérmorzsa navigáció (angolul Breadcrumb Navigation), egy olyan navigációs modell, amely a felhasználó számára szöveges formában jeleníti meg azt, hogy a website melyik aloldalán tartózkodik éppen.
A meta description (meta leírás) a weboldalak metacímkéinek egyike, mely például a tartalmát írhatja le röviden. Ha a Google listázza a webhelyet, akkor az URL és a meta title alatt olvasható.
A linkcélhoz társított szöveg, vagyis a link azon része, ami „látszik”. Ez lehet karakter, egy vagy több szó. Általában további információt ad, vagy kattintásra ösztönöz.
A 3 Pack, Local Pack vagy helyi csomag a keresőtalálati lista első oldalának kiemelt részén megjelenő 3 db üzlet címmel, nyitvatartással, értékelésekkel és egyéb információkkal.
A Google azon rangsoroló algoritmusa, mely az oldalakra mutató linkek mennyisége és minősége (relevanciája) alapján értékeli az oldalakat.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX