A B2C, Business to Costumer vagy to Consumer (vállalkozástól ügyfélig vagy fogyasztóig) kifejezés a vállalkozások és fogyasztóik között közvetlenül létrejövő értékesítésre, kommunikációra, reklámra utal.
Az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (és a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
A Landing Page (magyarul: landoló oldal, esetleg érkező oldal vagy a Google szóhasználata szerint: céloldal) sajátossága a hagyományos oldalakhoz képest az, hogy minden komponense a konverziót célozza.
A 301-es egy olyan szerveroldali átirányítás, amely a keresőmotorokat és a felhasználókat egy weboldal végleges elköltözéséről tájékoztatja, vagy arról, hogy ugyanaz a tartalom más helyen érhető el.
Olyan Black Hat módszer, amit úgy alkalmaznak a keresőrobotok megtévesztésére, hogy az a felhasználók előtt rejtve marad, vagyis ugyanazon a honlapon mást látnak a felhasználók és a robotok.
Az online marketingben azt a folyamatot jelenti a fogalom, melynek keretében a weboldal látogatója valamilyen üzletileg hasznos, a tulajdonosok által vágyott célt valósít meg.
A Crawl Depth, vagyis feltérképezési mélység kifejezés azt írja le, hogy hányadik szintig, milyen mélységig mennek le a robotok az egyes webhelyeken az aloldalak feltérképezése során egy-egy látogatáskor.
A lokális SEO eredményeként a vállalkozás láthatóbbá válik a Google helyi keresési eredményei között, vagyis a keresőtalálati lista élén, a Google Maps alatt.
A 302-es átirányítás egy olyan szerveroldali átirányítás, amely a felhasználókat és a robotokat arról tájékoztatja, hogy egy oldalt vagy webhelyet ideiglenesen áthelyeztek.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX