Musk egy fémgömböt dobott neki, aminek során egy normál autó esetében természetes, ám itt meglepő dolog történt.
A csodajárgány üvege egyszerűen betört. Elon Musk soha nem félt megmutatni emberi oldalának a jobb vagy rosszabb felét. Így történt ez az eseményen is, így valahol nem meglepő hogy ezt követően Musk határozottan kivehető nem túl impozáns szójátékot követően, zavarát orvosolandó újabb kísérletet tett. Az eredmény ugyanaz lett, vagyis az üveg másodjára is betört.
Azóta számos találgatás történt arról hogy mi is volt ennek a furcsa műsornak az oka, esetleg célja, de cikkünkben most kifejtjük a valós okokat.
Elon Musk kiderítette, hogy a Tesla Cybertruck ablakai miért törtek ki egy kínos bemutató esemény során.
A kínos helyzet kialakulásának hátterében valójában egyszerű fizikai folyamatok állnak, amelyek oka a nem megfelelő sorrend felállítása volt.
A járművet először egy kalapáccsal ütötték meg, amely remekül reprezentálta a páncéltestének kifogásolhatatlan erejét.
Ez azonban egy olyan szabad szemmel láthatatlan apró elmozdulást okozott az üvegek tartószerkezetében, amely később az ablakok betöréséhez járult.
A futurisztikus járművet csütörtökön mutatták be a kaliforniai Hawthorne-ban, ahol a rozsdamentes acélból készült, szögletes jármű bemutatása vegyes reakciót váltott ki a közönség részéről.
“Az ajtókalapács ütése megrepesztette az üveget tartó alapot ezért az acélgömb nem pattant le” – írta.
Előbb az üvegtesztet kellet volna bemutatni, és ezt követően a kalapács tesztet.
A hétvégén Musk tweetelt egy korábbi zárt körökben lezajlott bemutató felvételt, amelyben jól látható volt, hogy az üveg valóban képes a fémgolyó ütésének ellenállni.
A kínos baleset ellenére a Tesla bejelentette, hogy már most több mint 200 000 “előrendelést” kapott a Cybertruck típusaiból. A cég 100 dollárt számít fel a jármű lefoglalására, de az összeg visszatérítendő, ha az ügyfél később meggondolja magát. Ennek ellenére remek statisztikai mutató a szám.
Az indító esemény sikere némi spekulációt váltott ki a közösségi médiában, amelyet az interneten milliószor megtekintett esemény videóját a rendszer gyakorlatilag vírusosnak nyilvánított. Ez is megerősíti, hogy sokszor a negatív reklám is jó reklám, főleg ha a jól ismert mondást vesszük alapul:
Minden jó, ha a vége jó…
Vissza a cikkekhez