Az átkattintási arány (Click Through Rate, CTR) a kattintások számát százalékban kifejező mutató, ami megadja, hogy a keresőtalálati megjelenések hány kattintást eredményeznek.
A szerverek könnyű beazonosítására szolgáló névtartomány, ami a hosszú, számokból álló IP címek helyett egy egyedi, könnyen megjegyezhető, szöveges kifejezés.
A Domain Authority (DA, domain tekintély) egy Moz által kifejlesztett mutató, amely azt jelzi előre, hogy egy webhely milyen pozícióra számíthat a keresőtalálati listán.
Ha a Google a weboldalak rangsorolási rendszerét érintően változtatásokat hajt végre, akkor Google Algorithm Update-ről (vagyis Google algoritmus frissítésről) beszélünk.
Az képek keresőoptimalizálásának célja az, hogy az adott fotót tartalmazó weblap a Google képi keresőjében előkelő helyezést érjen el. Ennek érdekében javítják a képek indexelhetőségét.
Az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (és a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
A Landing Page (magyarul: landoló oldal, esetleg érkező oldal vagy a Google szóhasználata szerint: céloldal) sajátossága a hagyományos oldalakhoz képest az, hogy minden komponense a konverziót célozza.
A túloptimalizálás kifejezés arra utal, hogy egy weboldal túl sok SEO technikát alkalmaz, ami végeredményben ellenkező hatást fejt ki, mint amiért alkalmazták, vagyis ami a célja volt.
A fogalomba minden olyan tevékenység beletartozik, amelynek célja a webhely pozíciójának javítása az organikus találati listán.
Olyan egyedi cím, amely az IP-cím megadása nélkül biztosít elérési utat egy bizonyos, konkrét fájlhoz a szerveren.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX