A duplicate content vagy ismétlődő tartalom kifejezés azokra a domainen belüli és azok közötti tartalmakra utal, amelyek vagy teljesen megegyeznek, vagy feltűnően hasonlóak.
Azt mutatja meg, hogy egy site mennyi külső oldalról érkező hivatkozásssal (backlink) és mennyi saját aloldalait összekötő likkel rendelkezik. A linkek „szavazatok".
Százalékos érték, ami megmutatja, hogy egy befektetés mennyire jövedelmező. Hogy mi számít magas vagy alacsony megtérülési rátának, több tényező függvénye.
Az a beavatkozás, amelyet a Google alkalmazottja hajt végre, amikor úgy gondolja, hogy a webhely megsérti a Google Webmester Irányelvekben foglalt kritériumokat.
Olyan eljárás, amely a webhely pozícióját javítja a keresőtalálati listán, de közvetlenül nem érinti a webhelyet.
Egy böngészős keresésre kapott találati lista tartalmaz hirdetéseket és „saját jogon” bekerült találatokat is. A „saját jogon” bekerült ajánlatokat nevezzük organikus (természetes) találatoknak.
Egy mutató, amely azt adja meg, hogy mennyi idő alatt tölt be egy weboldal minden rajta lévő tartalmat. Fontos rangsoroló tényező, mivel befolyásolja a felhasználói élményt.
A Google a keresőtalálati listán látható találatokat nemcsak az algoritmusok rangsorolása, hanem a felhasználóktól begyűjtött adatok alapján is jeleníti meg.
A felugró ablakok kérés nélkül jelennek meg, amikor egy weboldalra érkezik vagy azt elhagyni készül a felhasználó; általában azért, hogy valamilyen kívánatos cselekvés végrehajtására ösztönözzék.
Az a webhelytulajdonosok közötti gyakorlat, mely során az egyik oldalon elhelyeznek egy olyan linket, ami a másik oldalra mutat, és ez fordítva is megtörténik.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX