Keresőoptimalizálás

NÖVELD
A WEBOLDALAD FORGALMÁT, ÉS
AZ ONLINE ELADÁSOKAT

SEO

Ingyenes SEO Auditálás

Budapest, Berlin, Brighton

SEO, azaz a keresőoptimalizálás

Az idő pénz, és ki ne akarna minél több pénzhez jutni?
Takarítsd meg a reklámkampányokra költött pénzt és idődet egy csapásra, bízd meg szakértőinket weboldalad keresőoptimalizálásával, vagyis a SEO-val.

Ha az online marketing egy óra, akkor a SEO pedig a 12 szám rajta.
Itt összpontosul a minden (is)!
Ha többre vágysz mint csupán néhány másodperc a számlap nyújtotta megannyi időből, akkor kérd ajánlatunkat és kollégánk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot.
Ha pedig még nem tudod mire is van szüksége vállalkozásodnak, nyomj a tovább-ra, és eláruljuk a siker titkát!

Mi az a SEO?…

Teszik fel sokan a kérdést. Erről már számtalan anyag kering a világhálón. Kezdetben leginkább idegen nyelveken lehetett információt találni, majd ahogy az információéhség és az online világ mind egyre hatalmasabbra nőtte ki magát, ezekről bőven olvashatunk már magyar leírást is.

Google kereső

Ha röviden össze akarjuk foglalni:

A kereső első számú feladata az, hogy a felhasználó a számára leginkább hasznos felületre, tartalomra bukkanhasson, lehetőleg minél rövidebb idő alatt. Esetünkben a felhasználó a vállalkozásod potenciális ügyfele, vásárlója vagy szolgáltatásodat igénybe vevő személye.
Tehát az ilyen módon beküldött keresési lekérdezésekre több mint 200, a kereső által betáplált tényező dolgozik, hogy algoritmusai alapján a legmegfelelőbb rangsort szolgáltathassa a lekérdező számára. A SEO ezeknek az algoritmusoknak megfelelően éri el azt, hogy a lekérdező elsők között céged oldalára bukkanjon.

Hogy ennek vállalkozásod szempontjából milyen jelentősége van, leginkább egy 3 fő pillérből álló példával szemléltethetjük a legérthetőbben hogy tulajdonképpen mi is, de leginkább MIÉRT IS annyira fontos napjaink online marketingjében a keresőoptimalizálás, azaz a SEO.

Tekintsünk a piacra amelyben céged mozog, mint egy nagy Tour De France versenyre, ahol a vállalkozásod a versenyző.
Ahhoz hogy a versenyződ elsők között érjen célba, számos feltételnek kell eleget tennie.

Technikai SEO

Mindenekelőtt szükséged van egy jó kerékpárra. Minél jobb a kerékpár, annál nagyobb eséllyel indul a versenyen. Csepellel aligha lesz győztes. Ez megfelel a SEO Technikai részének, vagyis a weboldal és szerver a versenyződ kerékpárja.

Tartalmi SEO

Maga a versenyző. Hogy az oldalad avagy vállalkozásod jelen esetben a versenyző mennyire van ellátva hasznos tartalommal. Ez adja az erejét, amivel az egész kerékpárt hajtani fogja. Más szóval, az adott oldal a témára, tartalomra és keresőszóra történt optimalizálása.

Külső linkek, külső hivatkozások

Amelyek a weboldalra mutatnak. Linképítés, közösségi média. Ezek legalább annyira fontosak, mint a versenyző számára a mindennapos edzés, a megfelelő táplálkozás, felkészülés, karbantartás, orvosok jelenléte.
Mi pont ugyanezt csináljuk weboldaladdal. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a kereső megannyi folyamatosan változó algoritmusainak megfelelve alakítsuk és toljuk felületét a rangsorolásban mind előre és előre egészen addig, amíg oldalad elsők között nem jelenik meg.

A szakszerű optimalizálás jelentősége

A keresőoptimalizálás legkiemelkedőbb szempontja az érintett webfelületek tartalma, a hivatkozások, a felépítése, illetve számos egyéb olyan tényező, amelyről a legtöbb felhasználónak elképzelése sincs.

Ezeket az algoritmusokat és keresési szempontokat felismerve elképesztő ütemben alakultak ki optimalizálási stratégiák. Sokszor az etikai határokat is átlépve, mindenféle trükkökkel, csalásokkal próbálták elérni honlapjuk előbbre sorolását.
Erre reagálva a Google kialakította saját Webmesteri irányelveit, melyekben közzétette azokat a módszereket, melyeket elfogad, de azokat is amelyeket megszegésük esetén hátra sorolással, vagy akár teljes kitiltással büntet. Ezeket a büntetéseket speciális szűrők futtatását követően, az arra rászolgálók között osztják ki.
Sajnos a SEO szolgáltatások piacán számos olyan cég van, akik a gyanútlan vállalkozóknak felelőtlenül, nem válogatva a módszerekben kínálják szolgáltatásaikat. A helytelenül működtetett keresőoptimalizálással pedig akár még többet árthat is a hozzá nem értő, minthogy használna. Az ilyen kontárok miatt sajnos vállalkozások tízezrei mennek tönkre, és több millió weboldal tűnik el a süllyesztőben évről évre.
Számunkra többek közt ezért is fontos, hogy csak a legális, az irányelveknek megfelelő technikákkal dolgozzanak szakembereink.
Nálunk nem fordulhat elő olyan, hogy az ügyfél ne a legjobb, vagy körültekintőbb munkánkat kapja. Nálunk az eredmények gondos és szakszerű odafigyeléssel születnek, az ügyféllel szoros kapcsolattartás eredményeképpen.

Röviden a SEO-ról

A SEO az angol Search Engine Optimalization rövidítése, szó szerinti fordításban Keresőmotorhoz Legmegfelelőbb Beállítás. A SEO jelentése tehát ugyanaz, mint a keresőoptimalizálás kifejezésé. Ez egy hatékony online marketing módszer, amelynek során célunk, hogy a keresőprogramokban, mint pl. a Google, az ügyfél az őt érdeklő témára, a téma kulcs szavára keresve a Te oldaladat adja meg a legjobb találatként, a találati listának minél inkább az elején. Vagyis ez egy olyan, rendkívül hatékony eszköz, mellyel eléred és honlapodra irányítod ügyfeleidet, vásárlóidat.
A keresőoptimalizálás tehát azoknak a kis és nagyvállalkozásoknak ajánlott, akik célja forgalmuk és ezáltal bevételeik növelése. Ezen célok elérésének kulcsa a kezünkben van. Kérd árajánlatunkat és Mi felvesszük vállalkozásoddal a kapcsolatot.

Tényleg ennyire fontos hogy hanyadikok vagyunk a google találati listájában?

Több mint annyira, még annál is jobban! Vásárlás, vagy a szolgáltatás igénybevétele előtt szinte kivétel nélkül mindenki az Interneten tájékozódik, legelsősorban a Google vagy a közösségi oldalak alapján.
Azok, akik ezen keresések alkalmával elsők között jelennek meg a találati listák eredményeiben, olyan helyzeti előnybe kerülnek konkurenseikkel szemben, amelyet csak is kizárólag hasonló eszközökkel lehet elérni. A Google megjelenését követően pár évvel már első helyen szerepelt a keresők között. A napjainkban indított világszintű keresések 85%-át a Google szolgálja ki.
Ha vállalkozásod nem jelenik meg az első 10-20 találati eredmény között, tekintheted céged akár úgy is, mintha nem létezne az online térben, hiszen ezzel a leghatékonyabb marketing hatóköréből esik ki. Ebben az esetben a forgalmat tálcán kínálod versenytársaidnak, hiszen akár a céged tevékenységére keresve is a konkurencia találatai fognak megjelenni, akik online jelenlétük hatékonyságával gyakorlatilag elviszik ügyfeleid.
A törekvés tehát arra irányul, hogy egy adott kifejezésre minél előrébb szerepeltessük az oldalt az organikus, normál találatok között.

Hogyan is működik ez pontosan?

Napjaink legfontosabb eszközévé a Facebook és a Google hirdetési rendszerei váltak. Bonyolult és folyton változó algoritmusok alapján próbálják ezek a rendszerek megállapítani, mely honlapok passzolnak leginkább a keresőben feltett kérdésre, ezt relevanciának hívjuk. Minél relevánsabb egy weboldal találati szempontból, annál magasabb rangsorolást kap, minél magasabb helyet foglal el a rangsorban, annál előbb jelenik meg a találati listán. Ezen felületek működési elveinek folyamatos változása szakembert és folyamatos karbantartást igényel, azonban az ebbe fektetett pénz és energia előbb-utóbb meghozza gyümölcsét.

A keresőoptimalizálás alkalmazását illetően tisztában kell lenni azzal, hogy az eredmények rövid távon alkalmilag, hosszú távon azonban egyre fokozódó eredménnyel jelentkeznek. Ha elértük a célokat, onnantól csak a fenntartásukra és a változások követésére kell összpontosítani, ezzel biztosítva a vállalkozás számára elvárt forgalmat.

Természetesen számos tényező tud még szerepet játszani a rangsorolásnál, de ez a három legfontosabb faktor.
Egy kicsit a Google jelentőségéről:

Ha bárkit megkérdezünk, mi az első szó, ami eszébe jut arról, hogy online keresés, a válasz a Google.
Nem véletlenül. A Google gyakorlatilag egyeduralkodó a keresők között, hiszen a napi több milliárd kereséssel, a világ összes keresésének a 85%-át teszi ki, a felhasználók pedig előszeretettel kattintanak az első oldalak eredményeire, hiszen ezeket a hivatkozásokat megbízhatónak és hitelesnek tartják.

Ha tehát hatékony eredményeket szeretnél elérni vállalkozásod számára, a Google és egy profi szakmai szolgáltató a legmegfelelőbb megoldás céljaid eléréséhez, mellyel többet nyersz, mint csupán időt és energiát. Weboldalad ilyen módon történő látogatói növelése, valódi érdeklődőket, ezáltal pedig ügyfeleket hoz cégednek, jobb eredménnyel, mint egy profi sales munkatárs, sőt: az értékesítők munkáját is jelentősen megkönnyíti, ha az ügyfeled találkozott már a cég nevével, mielőtt kapcsolatba lépsz vele.
Az igazán nagyszerű ebben a szolgáltatásban, hogy rendszeres igénybevétele hosszútávú és stabil eredményeket hoz, ami egy igazán megtérülő befektetést eredményez.

Ez a forgalom a webáruházak bevételeinek egyik legfontosabb kulcsa, hiszen az online kereskedelemre épülő honlapok forgalma mutatja be a legegyértelműbben a találati eredmények hatékonyságát.

Cégünk első kézből biztosítja azokat a lehetőségeket és eszközöket, amelyek felhasználásával weboldalad elsők között szerepelhet a keresők találati listájában.
Szakembereink a legfrissebb piaci trendek és aktuális algoritmusok alapján szolgálják ki igényeidet, mely tudás elengedhetetlen része a céljaid eléréséhez. Ezen célok elérésének kulcsa tehát a kezünkben van.
Kérj árajánlatot és Mi felvesszük vállalkozásoddal a kapcsolatot.

Sikerünk titka a saját fejlesztésű technikánkban rejlik.

Minden ügyfelünk egyedi bánásmódban részesül, a kérdéseiddel, problémáiddal külön foglalkozunk és visszük végig a siker útján.

Szakembereink több mint 10 éves tapasztalata egy olyan felhalmozott szellemi tőke bázisát alakította ki, amely más SEO cégek teljesítményéhez mérten határozottan hatékonyabb és gyorsabb eredményeket produkál.

Cégünk nem tanácsadással foglalkozik, a keresőoptimalizálással járó feladatok 100%-át mi magunk csináljuk. Ebben benne van a versenytárs felmérés, linképítés, professzionális szövegírás, weboldal keresőbaráttá alakítása és minden olyan tevékenység, ami a teljeskörű optimalizálás részét és a sikeres eredmények elengedhetetlen kellékét képezi.

A szakértőink által nyújtott szolgáltatások a teljesség igénye nélkül az alábbiak

Konkurens felületek elemzése
Szövegírás
A honlapok tartalmi elemzése majd optimalizálása
Linképítés
Az eredmények folyamatps kontrolja
A weboldal HTML kódjának keresőbaráttá alakítása
Egy csak az ügyfél által hozzáférhető online ellenőrizhető felület biztosítása pozíciójának ellenérzése céljából.

Foglaljuk tehát össze miért is éri meg ez Vállalkozásodnak:

Hiteles: Az emberi természet alapvetően követi a többség. Amit a többség mond, az hatékony, az biztonságos, az a legjobb. Ez alól nem képez kivételt a keresők használata sem, az emberek bizalmat szavaznak a többségnek, tehát megbízhatónak tartják azt amit a többség is használ. Tehát ha a Google azt mondja hogy a Te oldalad az első, akkor az biztosan jó. Egyszóval a Google eredményeit hitelesnek ítélik.

Tartós: A SEO-ba befektetett idő, energia és pénz kifizetődő. Ahogy haladunk az optimalizálási folyamatokkal, eredményeink és helyezéseink egyre stabilabbá válnak a világhálón, ezáltal a pozíció megtartása egyre biztosabb.

Hatékony: A keresőoptimalizált felületek garantáltan megtöbbszörözik látogatóik számát.

Célirányos: A kulcsszavak megfelelő beállításával célirányos érdeklődőket vonz oldalára, amely céged bevételgenerálásának az alapja.

Ha elképzeléseid megvalósítását ránk bízod, szakértőink munkájával időt és energiát spórolhatsz Cégednek és Önmagadnak.
Költséghatékony: Számos olyan reklámlehetőséget ismerünk amely költséges beruházással jár. Azonban napjaink online életét élő társadalmában a legoptimálisabb ár-érték arányú befektetés a SEO.

SEO a legjobbtól

Miért fordítanál pénzt időt és energiát a bizonytalanra? Ha nem szeretnél kockázatot vállalni, a legjobbhoz kell fordulnod. A több mint 10 évre visszamenő nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakértőink kizárólag olyan módszereket alkalmaznak, amelyek garantáltan a megbízható és engedélyezett technikai eljárásokra épülnek.
Számunkra fontos hogy az általunk nyújtott szolgáltatások a lehető legmagasabb színvonal képviseletében működjenek, hogy ügyfeleink elégedetten vigyék tovább jóhírünket.

AUDIT

Munkánk előfeltétele egy a Vállalkozásod felületeit érintő audit. Ez elengedhetetlen része a kiélezett versenyekhez történő felfegyverkezésnek, hiszen a Google sok száz szempont alapján rangsorol, és ahhoz hogy a feladatot sikeresen teljesítsük, ezekből kevés ha vállalkozásod mindössze néhánynak felel meg.

Ezt a feladatot nem érdemes rábízni az ismerősökre, barátokra, vagy automatizált szoftverekre. A professzionális eredményekhez elengedhetetlen egy szakember jelenléte, és ez meg fog látszani a helyezésekben, és végül bevételekben is.
Az audit során feltérképezzük online jelenléted minden szegmensét, megkeressük a kisebb-nagyobb hibákat, majd a jó helyezések elérésének érdekében egy rendszerszintű site-komplex felépítésével kínálunk megoldást.

A SEO audit során – a teljesség igénye nélkül – az alábbi szempontokat vizsgálják át szakembereink:

Közösségi média

Napjainkra a közösségi média marketing célú jelentősége hihetetlen léptékben érte el a piacokat. Ha termékeid vagy szolgáltatásaid nem találhatóak meg a közösségi média valamennyi felületén (elsősorban Facebook és Instagram), egy nagy szelettől esik el a meghatározó online jelenlétből. Nem győzzük hangsúlyozni a social média jelentőségét napjaink marketingjében.

Sebesség

Az idő pénz, és ahogy Te, úgy ügyfeleid sem szeretik azt pazarolni. Kapcsolj magasabb fokozatra és ne hagyjd hogy ügyfeleid érdeklődését elvegye a weboldalad lassú, vagy nem kellően gyors működése.

Indexelt oldalak

Kellő mennyiségű releváns aloldallal bír weblapod az adott szegmensben?
A Google indexeli azokat amelyeknél szükséges?

Kulcsszavak

Helyesen választottad meg keresőszavaid? Az ügyfeleid Rád találnak amikor szolgáltatásaid vagy termékeid iránt érdeklődnek a keresőben?

Rendkívül fontos szempont, hogy weboldalad kialakításánál a mobiltelefonokra is gondolj. A felhasználók nem is kicsi hányada a böngészést első körben mobiltelefonjáról kezdeményezi, majd csak ezután keresi fel oldaladat asztali számítógépről. Ha már az első pillanatban csalódást okozol, hiszen egy nem megfelelően beállított weboldal a mobiltelefon kijelzőjén gyakorlatilag akár használhatatlanná válik, ne várj további érdeklődést potenciális ügyfeleidtől.

Szöveges tartalom

Vállalkozásodnak online felületein van elég tartalom? Ez a tartalom kellően érdekes? A figyelemfelkeltés egy elengedhetetlen része online stratégiának. Ne hagyd hogy ezen bukjanak el eredményeid.

Felhasználói élmény

A marketing része, hogy oldaladnak böngészése során az mennyire köti le a felhasználó figyelmét, hiszen nem elég ha a látogató eljut az oldalára, azt ott is kell tartani. Ebben lehetnek segítségedre további szolgáltatásaink. Ennek érdekében kérj árajánlatot, és kollégánk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot.

Mint ahogy feljebb is jeleztük, a lista nem teljes, hiszen az eredményes auditáláshoz legalább 40 szempontot kell figyelembe venni, majd egy személyes konzultációt követően egyeztetve az eszköztárakat, szakértőink akcióba lépnek.

© Copyright - SEO ügynökség Magyarország