A márkázott kulcsszó kifejezés (azaz branded vagy brandelt kulcsszó) azon keresőkifejezés-körre vonatkozik, melyek tartalmazzák egy cégnek, termékének vagy márkájának nevét, vagy ezek kombinációit.
Rövid, tömör tartalmak írását és közzétételét jelenti az ilyen típusú tartalmak megosztására fókuszáló platformokon. Vagyis a blogolás és az azonnali üzenetküldés kombinációja.
A Microsoft által fejlesztett internetes keresőmotor, mely 2009-ben indult újtára az MSN Search után. A névválasztáshoz a „bingó!" kifejezés („megvan!, eltaláltam!”) adta az ötletet.
A meta description (meta leírás) a weboldalak metacímkéinek egyike, mely például a tartalmát írhatja le röviden. Ha a Google listázza a webhelyet, akkor az URL és a meta title alatt olvasható.
A site-ok tartalmának rövid, szöveges összefoglalója. A Google keresőtalálati oldalán látható, az adott oldal címe alatt, és közvetett módon rangsorolási tényező.
Az a beavatkozás, amelyet a Google alkalmazottja hajt végre, amikor úgy gondolja, hogy a webhely megsérti a Google Webmester Irányelvekben foglalt kritériumokat.
A HTML-kód azon egységei, melyek elsősorban a keresőmotorok számára adnak információkat a webhelyről. Bár többnyire nem láthatóak a weboldalon, SEO szempontból számíthatnak.
A meta cím (meta title, title tag) az egyik legfontosabb meta tag, mivel számít a rangsorolásban, és a felhasználó számára is látható, a találati listán az oldal címeként, kék betűkkel írva jelenik meg.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX