Olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
Weboldalak hálózata a keresőmotorok manipulálására, egy honlap organikus forgalmának javításához, az oldalra mutató linkek (backlinkek) megsokasításával.
A Google azon rangsoroló algoritmusa, mely az oldalakra mutató linkek mennyisége és minősége (relevanciája) alapján értékeli az oldalakat.
Egy mutató, amely azt adja meg, hogy mennyi idő alatt tölt be egy weboldal minden rajta lévő tartalmat. Fontos rangsoroló tényező, mivel befolyásolja a felhasználói élményt.
Ha a Google szabályainak megsértése elér egy szintet, a keresőóriás büntetéssel szankcionál. Ennek súlyossága több tényező függvénye; lehet pozícióvesztés egy-egy kulcsszóra, de akár deindexelés is.
A plágium vagy plagizálás olyan cselekedetet, amikor valaki egy másik ember gondolatait, szavait a sajátjaként adja elő, hivatkozás megjelölése nélkül használja fel. Ezzel az eredeti szerző jogait sérti.
A Google a keresőtalálati listán látható találatokat nemcsak az algoritmusok rangsorolása, hanem a felhasználóktól begyűjtött adatok alapján is jeleníti meg.
A felugró ablakok kérés nélkül jelennek meg, amikor egy weboldalra érkezik vagy azt elhagyni készül a felhasználó; általában azért, hogy valamilyen kívánatos cselekvés végrehajtására ösztönözzék.
A fizetett keresési eredmények olyan „találatok”, amelyek keresőkifejezésekre jelennek meg, az organikus listától elkülönülten, „AD” vagy „Hirdetés” címkével jelölve.
Az a jelenség, amikor a felhasználó számos, adott keresésre felbukkanó találatot végignéz úgy, hogy oda-vissza ugrál a találati lista és az ajánlott oldalak között.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX