KezdőlapBlog Miért a SEO az egyik legjobb marketing eszköz?
Miért jobb a SEO a többi marketing formától? Hogyan segíthet a SEO az ügyfélszerzésben?

A SEO vagy keresőoptimalizálás a rendelkezésre álló leghatékonyabb marketingforma, mert az Ön szolgáltatásait kereső potenciális ügyfelek elé helyezi az üzenetét. A SEO-n kívül egyszerűen nincs hatékonyabb marketing eszköz. Ha a hagyományos reklámozásra gondol, mint amilyenek a rádió, nyomtatott kép, televízió vagy offline megjelenítések, az a cél, hogy minél több emberhez juttassa az üzenetét, abban a reményben, hogy valakinek szüksége lesz a szolgáltatásaira.
Persze van egy cselekvésre ösztönző része is, és lényegében meg tudja győzni az embereket, hogy szükségük van az Ön szolgáltatásaira, de a hagyományos reklámzajok mellett nehezebb kitörni. Egyes iparágak sosem fogják felhagyni a hagyományos reklámozással, a nagy márkák előnyt fognak szerezni a márkaismertségükkel, míg a helyi vállalkozások szabványosított termékeket dobnak a polcokra. De a helyi, kis és középvállalkozások többsége számára a SEO jelenleg a legerősebb marketingforma.

Miért a SEO legjobb marketing eszköz: tehát közvetlenül a termékét kereső ügyfélhez juttatja az üzenetét. Akár be is sorolhatja az ügyfeleket, és egyedi üzeneteket küldhet a keresési kifejezések alapján. Például van egy céloldalunk olyan fogyasztók számára, akik marketingcégeket, közösségi média cégeket és SEO cégeket keresnek. Nem sokan keresik a „Minden egy digitális marketing cégben” kifejezést. Szóval a keresési forgalom köré kell kiépítenünk a kampányunkat.

Ez lehetővé teszi számunkra, hogy ellenőrizzük az ügyfelekhez jutó üzeneteket, amikor keresnek. Ugyanez vonatkozik a blogokra is. Ha a blog fölé néz, észre fogja venni a két kérdést. Ezek stratégiailag elhelyezett kulcsszavak. Azt szeretnénk, hogyha a potenciális ügyfelek, akik a SEO-ra keresnek választ, meglátogatnák blogunkat, elolvasnák a tartalmat, majd segítséget vagy tanácsot kérnének a SEO-val kapcsolatban.

Ezzel lehetőségünk nyílik arra, hogy még több ügyfelet elérjünk, mint a szokásos short tail „SEO Cég”, „Marketing Cég” vagy „Közösségi Média Cégek Budapesten”. A SEO nagyon jól mérhető. Az egyetlen eszköz, amely a SEO-nál jobban mérhető, az a pay per click marketing, a SEO drágább ikertestvére, amit a Bing Adcenter-nél vagy a Google Adwords-nél használnak.

A SEO helyes használatával cselekvésre ösztönözhet a weboldalon, a kapcsolat felvételi űrlapokkal, átirányító számokkal és az adatok elemzésével kiderítheti, hogy X ember lép be a weboldalára, és X ember különböző űrlapot vagy átirányító telefonszámot használt. A SEO hiányosságai: Bár megvitattuk, miért SEO a legjobb eszköz, van néhány hátránya. Az első az, hogy havonta csak néhányan keresik a szolgáltatásait vagy termékeit. Nincs valódi módja annak, hogy növelje a kulcsszavakat kereső Google keresők igényét.

Ezért minősül a SEO elemzőnek. „X” számú ember havonta keres ezekre a kulcsszavakra, és arra számíthat, hogy „X” mennyiségű leadet vagy bevételt szerez. A második hátránya vagy hiányossága, hogy senki sem tudja irányítani a Google-t, Binget vagy a Yahoo-t. Hiába ígéri ezt egy SEO cég, ők sem tudják, mi van a Google keresési algoritmusban, és nem is képesek irányítani. Csupán olyan szolgáltatást nyújthatnak, hogy MEGPRÓBÁLJÁK Önt is az adott kulcsszavakra megjelenő első 10 találat közé elhelyezni. Több mint 250 tényező van a Google algoritmusában. Egyesek hangsúlyosabbak, míg mások kevésbé hangsúlyosak. Ha valaki azt mondja, hogy garantálhat valamit, az fehér hazugság, és valójában szerencsét próbálnak a kulcsszavak eredményeire.

SEO cégek

A jó SEO cégek általában megmutathatják az eredmények megtekintéséhez szükséges átlagot. Mi azt mondhatjuk ügyfeleinknek, hogy ügyfeleink 90% -át egy és hat hónap közötti időtartamon belül sikerült első oldalra hozni a fő kulcsszó-kifejezések alapján. Azt is mondhatjuk, hogy ügyfeleink átlagosan 6:1 ROI-t kapnak SEO szolgáltatásainkon. De ez ugyanakkor a kulcsszó kifejezés versenyétől is függ. Ha egy kulcsszó 100 dollár pay per click értékkel bír, akkor a verseny sokkal nagyobb, és arra következtethet, hogy más vállalatok is végeznek SEO-t, ha nem is mindegyikük. Tehát ezek a kulcsszavak sokkal bonyolultabbak, mint az Ön szűkebb értelmű kulcsszavai. Annak ellenére, hogy vannak hátrányai, a SEO jelenleg a marketing legerősebb formája. Semmilyen más marketing technika nem képes folyamatosan fenntartani a befektetés arányos megtérülést egy kampányban. Nem csoda, hogy a digitális marketing költségei, és a pay per click értéke ennyit nőtt az elmúlt négy évben. A vállalkozások többsége számára működik. Bővebb információ és ingyenes tanácsadás itt.
Vissza a cikkekhez