A hat leghatékonyabb marketing stratégia a közösségi média területén

A hat leghatékonyabb marketing stratégia
a közösségi média területén

Becslések szerint a föld lakosságának közel fele, pontosabban 3,499 milliárd ember él aktív közösségi média életet. Ebből a facebook felhasználók száma 2, 35 milliárd fő, a WhatsUp üzenetküldő alkalmazást pedig 1,6 milliárdan használják.

a hat leghatékonyabb marketing

a hat leghatékonyabb marketing

Az olyan további facebook fejlesztésű alkalmazások mint az Instagram és a SnapChat 190 millió felhasználót tudhatnak a magukénak.

Annak ellenére hogy a legnépszerűbb közösségi média felületek tulajdonosa a facebook, számos más olyan platform is létezik, ahol szintén rengeteg időt töltenek el a felhasználók. Ilyenek például: A YouTube, a Twitter, a LinkedIn, a Pinterest és a TikTok, amelyik jelenleg a Facebook egyik legnépszerűbb újdonsága.

Az ezeken a felületeken folytatott marketing meglehetősen eltér a hagyományos értelemben vett és megszokott marketing folyamatoktól. Csak 2018-ban közel 74 milliárd dollárt költöttek világszerte, a közösségi médiákon folytatott marketingre. Hogy miért is?
Ezeknek a platformokon a marketing folyamata sokkal jobb átláthatóságot és nyomon követhetőséget biztosít, és persze megtérülésben is hatékonyabbnak bizonyult a hagyományos, például televíziós hirdetésekkel szemben.

Cikkeinkben hat új, és már bevált marketingstratégiát mutatunk be a kulcsfontosságú területeket érintve. Tanácsainkat megfogadva lehetőséget kapsz új ügyfelek bevonására, szoros kapcsolatokat és bizalmat fogsz tudni kiépíteni, valamint visszahozni akár azokat az ügyfeleket is, akiket esetlegesen látszólag már örökre elveszettnek hittél.

A hat terület amelyekről bővebben a soron következő cikkeinkben olvashatsz.

– Instagram történetek
– Youtube hirdetések
– Kapcsolatbővítés a facebook hirdetések segítségével
– TikTok hirdetések egy adott közönség számára
– IGTV marketing hét hasznos tippel
– Élő videók
Amire oda kell figyelned, hogy stratégiád hatékonyan működjön
– Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb platformot
– Határozd meg céljaidat
– Azonosítsd be célközönségedet
– Oszd meg a közönség által leginkább kedvelt termékedet, szolgáltatásodat
– Vond le a következtetéseket

Hogy könnyen beazonosítsd tevékenységeid hatékonyságát, folyamatos kontroll alatt kell tartanod a hirdetéseid teljesítményét, eredményeit. A megfigyelésen alapuló eredmények alapján pedig módosíts stratégiádon.

Reméljük hogy az első körben olvasott cikkünk kellően felkeltették figyelmedet hogy továbbra is velünk tarts, és branded hatékony fejlődési útra lép velünk.

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.