A márkázott kulcsszó kifejezés (azaz branded vagy brandelt kulcsszó) azon keresőkifejezés-körre vonatkozik, melyek tartalmazzák egy cégnek, termékének vagy márkájának nevét, vagy ezek kombinációit.
A Nofollow tag (vagy nofollow címke) egy HTML-attribútum, mely megmutatja a robotok számára, hogy egy weboldal linkjei közül melyeket hagyják figyelmen kívül, a felhasználók viszont továbbra is láthatják.
A túloptimalizálás kifejezés arra utal, hogy egy weboldal túl sok SEO technikát alkalmaz, ami végeredményben ellenkező hatást fejt ki, mint amiért alkalmazták, vagyis ami a célja volt.
Olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
A fogalomba minden olyan tevékenység beletartozik, amelynek célja a webhely pozíciójának javítása az organikus találati listán.
Olyan egyedi cím, amely az IP-cím megadása nélkül biztosít elérési utat egy bizonyos, konkrét fájlhoz a szerveren.
Az üzleti címtárak, könyvtárak (online cégjegyzékek) a régi offline cégjegyzékek internetes változatai, általában iparág szerinti kategóriákban, listaszerűen, alfabetikus sorrendben (betűrendben).
Olyan akadály, amely megakadályozza a Googlebotot abban, hogy elérjen egy oldalt a térképezés, indexelés során. Általában szándékosan beállított, máskor a körülmények adják.
A zsákutca oldalak vagy zsákutcás oldalak (angolul: dead end pages) azok a weboldalak, amelyeken nincsenek hivatkozások, tehát nem teszik lehetővé a más oldalakra vagy webhelyekre való navigálást.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX