A Click-Through-Rate (CTR, vagyis átkattintási arány) a kattintások számát százalékban kifejező mutató, ami azt adja meg, hogy a keresőtalálati megjelenések hány kattintást eredményeznek.
SEO szempontból azt értjük verseny alatt, hogy mely webhelyek számítanak egymás versenytársainak, vagyis kik optimalizálják a honlapjukat ugyanazon kulcsszavakra.
Olyan szoftverek gyűjtőneve, amelyeket a keresőmotorok használnak, a webhelyek folyamatos feltérképezése céljából.
A kifejezés arra a folyamatra utal, amely során egy webhely vagy weboldal eltávolításra kerül a keresőmotor adatbázisából.
Az átkattintási arány (Click Through Rate, CTR) a kattintások számát százalékban kifejező mutató, ami megadja, hogy a keresőtalálati megjelenések hány kattintást eredményeznek.
A Featured Snippet vagy kiemelt szövegrészlet a Google keresési lista tetején – az ún. nulladik pozícióban – megjelenő szövegrész, ami egy felhasználói kérdésre megjelenő instant válasz.
A hajtás feletti rész (angolul: above the fold) a weboldalaknak arra a legfelső területére utal, amely azonnal látható, lefelé görgetés nélkül, amikor egy weboldal betöltődik a böngészőben.
Az képek keresőoptimalizálásának célja az, hogy az adott fotót tartalmazó weblap a Google képi keresőjében előkelő helyezést érjen el. Ennek érdekében javítják a képek indexelhetőségét.
Olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
A rossz környék vagy rossz szomszédság (Bad Neighborhood) a keresőoptimalizálás területén is értelmezhető jelenség, ami egy weboldal hivatkozásainak, linkjeinek nem megfelelő minőségére vonatkozik.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX