A rossz szomszédság kifejezés a keresőoptimalizálás területén is értelmezhető, ami egy weboldal hivatkozásainak, linkjeinek nem megfelelő minőségére vonatkozik.
A B2B, Business to Business, magyarra fordítva nagyjából vállalkozástól vállalkozásig kifejezés a vállalkozások között megvalósuló tranzakciók gyűjtőfogalma.
A Blocker vagy webhelyblokkoló olyan szándékosan kialakított vagy véletlenül létrejött „akadály”, mely meggátolja, hogy a keresőmotorok hozzáférjenek az adott oldalhoz.
A broken link (törött link, hibás link, halott link stb.) olyan hivatkozás, amely nem vezet sehova, vagy nem létező, áthelyezett oldalra mutat, ezért rákattintva a webszerver hibakódot küld.
A Canonical URL az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (mellékesen pedig a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
Azokra a szenzációhajhász, túlzó, félrevezető szövegekre, képekre utal, amelyek kattintásra csábítanak, ugyanakkor vékony tartalmukkal rendszerint csalódást okoznak.
A Click-Through-Rate (CTR, vagyis átkattintási arány) a kattintások számát százalékban kifejező mutató, ami azt adja meg, hogy a keresőtalálati megjelenések hány kattintást eredményeznek.
A Disavow link (vagy link visszautasítás) kifejezés a spam jellegű oldalakról származó vagy más okból nemkívánt linkek, hivatkozások visszautasítását, weboldalról való eltávolítását jelenti.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX