A Featured Snippet vagy kiemelt szövegrészlet a Google keresési lista tetején – az ún. nulladik pozícióban – megjelenő szövegrész, ami egy felhasználói kérdésre megjelenő instant válasz.
A Landing Page (magyarul: landoló oldal, esetleg érkező oldal vagy a Google szóhasználata szerint: céloldal) sajátossága a hagyományos oldalakhoz képest az, hogy minden komponense a konverziót célozza.
A Nofollow tag (vagy nofollow címke) egy HTML-attribútum, mely megmutatja a robotok számára, hogy egy weboldal linkjei közül melyeket hagyják figyelmen kívül, a felhasználók viszont továbbra is láthatják.
A túloptimalizálás kifejezés arra utal, hogy egy weboldal túl sok SEO technikát alkalmaz, ami összezavarja a Google-t és végeredményben ellenkező hatást fejt ki, mint ami a célja volt.
A kattintás alapú fizetés (PPC) olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
A rossz környék vagy rossz szomszédság (Bad Neighborhood) a keresőoptimalizálás területén is értelmezhető jelenség, ami egy weboldal hivatkozásainak, linkjeinek nem megfelelő minőségére vonatkozik.
A Search Engine Optimization, SEO, vagy keresőoptimalizálás folyamatába minden olyan tevékenység beletartozik, amelynek célja a webhely pozíciójának javítása az organikus találati listán.
Az üzleti címtárak, könyvtárak (online cégjegyzékek) a régi offline cégjegyzékek internetes változatai, általában iparág szerinti kategóriákban, listaszerűen, alfabetikus sorrendben (betűrendben).
A webhelyblokkoló (blocker) egy olyan akadály, amely megakadályozza a Googlebotot abban, hogy elérjen egy oldalt a térképezés, indexelés során. Általában szándékosan beállított, máskor a körülmények adják.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX