A Crawl Budget (feltérképezési költéségkeret vagy költségvetés) kifejezés arra az idő- és erőforrás mennyiségre utal, amelyet a Google keresőrobotja egy webhely feltérképezésére fordít.
A kifejezés arra a folyamatra utal, amely során egy webhely vagy weboldal eltávolításra kerül a keresőmotor adatbázisából.
Az átkattintási arány (Click Through Rate, CTR) a kattintások számát százalékban kifejező mutató, ami megadja, hogy a keresőtalálati megjelenések hány kattintást eredményeznek.
A Featured Snippet vagy kiemelt szövegrészlet a Google keresési lista tetején – az ún. nulladik pozícióban – megjelenő szövegrész, ami egy felhasználói kérdésre megjelenő instant válasz.
Ha a Google a weboldalak rangsorolási rendszerét érintően változtatásokat hajt végre, akkor Google Algorithm Update-ről (vagyis Google algoritmus frissítésről) beszélünk.
A hajtás feletti rész (angolul: above the fold) a weboldalaknak arra a legfelső területére utal, amely azonnal látható, lefelé görgetés nélkül, amikor egy weboldal betöltődik a böngészőben.
Az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (és a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
A Landing Page (magyarul: landoló oldal, esetleg érkező oldal vagy a Google szóhasználata szerint: céloldal) sajátossága a hagyományos oldalakhoz képest az, hogy minden komponense a konverziót célozza.
A kattintás alapú fizetés (PPC) olyan hirdetési és marketingmodell, amely fizetés ellenében biztosít megjelenést weboldalakon vagy a keresőtalálati lista élén, „Ad” jelzéssel megkülönböztetve.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX