A Call to action (CTA) fogalma olyan technikák összességét jelenti, melyek a felhasználót a weboldal üzemeltetője, létrehozója szempontjából előnyös cselekvés végrehajtására ösztönzik.
A Canonical URL az ismétlődő vagy duplikált tartalmak okozta problémák kiküszöbölésére (mellékesen pedig a keresőrobotok munkájának megkönnyítésére) való igen hasznos technikai beállítás.
Azokra a szenzációhajhász, túlzó, félrevezető szövegekre, képekre utal, amelyek kattintásra csábítanak, ugyanakkor vékony tartalmukkal rendszerint csalódást okoznak.
A Click-Through-Rate (CTR, vagyis átkattintási arány) a kattintások számát százalékban kifejező mutató, ami azt adja meg, hogy a keresőtalálati megjelenések hány kattintást eredményeznek.
SEO szempontból azt értjük verseny alatt, hogy mely webhelyek számítanak egymás versenytársainak, vagyis kik optimalizálják a honlapjukat ugyanazon kulcsszavakra.
A Crawl Budget (feltérképezési költéségkeret vagy költségvetés) kifejezés arra az idő- és erőforrás mennyiségre utal, amelyet a Google keresőrobotja egy webhely feltérképezésére fordít.
Olyan Black Hat módszer, amit úgy alkalmaznak a keresőrobotok megtévesztésére, hogy az a felhasználók előtt rejtve marad, vagyis ugyanazon a honlapon mást látnak a felhasználók és a robotok.
A Conversion (konverzió) az online marketingben azt a folyamatot jelenti, melynek keretében a weboldal látogatója valamilyen üzletileg hasznos, a tulajdonosok által vágyott célt valósít meg.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX