A keresési kifejezés az a szó vagy szókapcsolat, amelyet a felhasználók a keresőmotor keresősávjába írnak be, amikor tartalmakat keresnek. Nem feltétlenül azonos a kulcsszóval.
Olyan online eszköz – tulajdonképpen egy weboldal vagy alkalmazás –, amelyen keresztül a felhasználók internetes tartalmak között kereshetnek. Népszerű példái a Google, a Bing és a Yahoo.
Alapelvek összessége, melyek meg mutatják, hogyan lehet megkönnyíteni egy keresőmotor számára bármyely webhely megtalálását, indexelését.
A domain alsóbb szintű, külön egysége, amelynek segítségével a domain eltérő részei szakaszokra oszthatók, elkülöníthetők, rendszerezhetők.
Az aldomainhoz hasonlóan az alkönyvtár is eltérő webhelyrészek létrehozását szolgálja, de ez a domain alatt található, és valamilyen szempontból hasonló elemeket csoportosít, tartalmaz.
Az online marketing részterülete, melynek célja fizetett hirdetések elhelyezése előre megadott kulcsszavakra a keresőmotorok találati oldalain.
Azt biztosítja, hogy a szerver és a kliens közötti kapcsolat harmadik fél által ne lehessen elérhető. Vagyis azt, hogy az adatok átvitele titkosítva történjen.
A keresőmotorok által a felhasználók kereséseire adott válaszok listája. Két nagy kategóriája az organikus (vagyis a természetes); és a fizetett hirdetés találatok.
A köznyelv a kéretlenül és tömegesen érkező tartalmakat nevezi spamnek, ami nagyon sok tárhelyet foglal, és semmilyen értéket nem ad. A SEO-ban kicsit mást értünk alatta.
Több hét is lehet, mire a keresőmotorok felfedeznek és indexelnek egy új honlapot a világhálón, ezért ha gyorsítanánk, regisztrálhatjuk a honlapunkat.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX