A Search Engine Optimization, SEO, vagy keresőoptimalizálás folyamatába minden olyan tevékenység beletartozik, amelynek célja a webhely pozíciójának javítása az organikus találati listán.
A Stream marketing kifejezés a streaming adatátvitelen alapuló marketinges gyakorlatok gyűjtőneve, melyet elsősorban sajátos technológiai háttere különbözteti meg a tartalom- vagy a digitális marketingtől.
A sitemap xml vagy oldaltérkép xml fájl a webhely szerverén található fájl, amely listázza a weboldalhoz tartozó összes aloldal URL-jét (néhol jelzőkkel) az indexelés segítése érdekében.
A közösségi jel kifejezés a közösségi média platformokon az adott termék vagy szolgáltatás iránti elköteleződés mértékére utaló mutatók összességét jelenti. Fontosságát aligha lehet túlhangsúlyozni.
A SEM az angol Search Engine Marketing magyarul keresőmarketing rövidítése. Gyűjtőnév, lefed minden tevékenységet, amivel egy márka vagy vállalkozás találati listás helyezése javítható.
A Schema Markup vagy sémamegjelölés a keresőmotor nyelve, olyan „szókincs”, melynek használatával megkönnyíthető a keresőmotorok dolga, amikor egy oldal tartalmáról gyűjtenek információkat.
A Scraping vagy „kaparás” egyfajta adatkivonási technika, amely egy automatizált számítógépes program segítségével gyűjt metaadatokat webhelyekről. Hasznos lehet a keresőoptimalizálás tervezésében.
A Search Volume vagy keresési volumen, keresésszám azt fejezi ki, hogy egy-egy kulcsszóra vonatkozóan hány lekérdezés történik a keresőben adott időkereten belül.
A SERP vagy keresőmotor találati oldalak azok, amelyeken a keresőmotorok (Google, Bing, Yahoo) megjelenítik a keresőtalálatokat egy adott keresésre.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX