A keresési kifejezés az a szó vagy szókapcsolat, amelyet a felhasználók a keresőmotor keresősávjába írnak be, amikor tartalmakat keresnek. Nem feltétlenül azonos a kulcsszóval.
Olyan online eszköz – tulajdonképpen egy weboldal vagy alkalmazás –, amelyen keresztül a felhasználók internetes tartalmak között kereshetnek. Népszerű példái a Google, a Bing és a Yahoo.
Alapelvek összessége, melyek meg mutatják, hogyan lehet megkönnyíteni egy keresőmotor számára bármyely webhely megtalálását, indexelését.
A Google találati oldalain már nemcsak a linkek listáját találjuk, hanem számos kiegészítő tartalmat is, pl. térkép, fotók, videók, információk stb.
A kifejezés arra utal, hogy egy weboldallal a látogatók milyen könnyen – mekkora erőfeszítés árán – léphetnek interakcióba, vagyis mennyire felhasználóbarát.
A kifejezés minden olyan egyedi tartalmat magában foglal, amit a felhasználók önként hoztak létre egy bizonyos vállalkozás vagy márka számára, bárki által olvashatóan.
Ez a kifejezés arra utal, hogy a felhasználónak milyen célja vagy szándéka lehet, amikor egy keresési kifejezést beír a keresőbe.
Azt mutatja meg, hogy egy adott weboldalon belül hogyan, milyen rendszer, logikai felépítés szerint kapcsolódnak egymáshoz az aloldalak.
A kifejezés a keresőoptimalizálás szabályos módjaira, technikáira utal. Olyanokra, amelyek a Webmester Irányelvekben foglalt szabályoknak megfelelnek.
A webhely első oldala, ami áttekintést ad a webhely tartalmáról és segíti a site-on történő tájékozódást pl. navigációs menü, kategóriák stb. elhelyezésével a felhasználók és a keresőrobotok számára is.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX