Az online marketing részterülete, melynek célja fizetett hirdetések elhelyezése előre megadott kulcsszavakra a keresőmotorok találati oldalain.
Olyan keresések, amelyek a keresőtalálati listán található eredményekre való kattintás nélkül végződnek.
HTML-dokumentumok tematikus gyűjteménye, amelyeket egyedi weboldalakként lehet elérni egy URL-en keresztül valamilyen kiszolgáló, jellemzően egy böngésző segítségével.
A találati lista különálló részén megjelenő, összefoglaló jellegű információs „doboz”. Célja a Google által megbízhatónak ítélt forrásokból való gyors információközlés.
A Google Lighthouse (Google Világítótorony) a Google nyílt forráskódú keretrendszere, mely a weboldalak technikai auditjának elvégzését, teljesítményük ellenőrzését teszi lehetővé.
A keresőmotorok által a felhasználók kereséseire adott válaszok listája. Két nagy kategóriája az organikus (vagyis a természetes); és a fizetett hirdetés találatok.
A köznyelv a kéretlenül és tömegesen érkező tartalmakat nevezi spamnek, ami nagyon sok tárhelyet foglal, és semmilyen értéket nem ad. A SEO-ban kicsit mást értünk alatta.
Több hét is lehet, mire a keresőmotorok felfedeznek és indexelnek egy új honlapot a világhálón, ezért ha gyorsítanánk, regisztrálhatjuk a honlapunkat.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX