A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb folyamata, ami során kiderül, hogy bizonyos tartalmakra milyen kifejezésekkel keresnek, és ezek közül melyekre célszerű optimalizálnunk.
A domain megbízhatóság mutató arról ad tájékoztatást, hogy egy adott webhely mennyire megbízható. Minél magasabb az érték, annál megbízhatóbbnak számít.
Egy böngészős keresésre kapott találati lista tartalmaz hirdetéseket és „saját jogon” bekerült találatokat is. A „saját jogon” bekerült ajánlatokat nevezzük organikus (természetes) találatoknak.
A találati listákon megjelenő strukturált plusz információkat takarja, jó esetben a keresőmotor és a felhasználók számára is értelmezhető és releváns adatokkal.
A SEM az angol Search Engine Marketing magyarul keresőmarketing rövidítése. Gyűjtőnév, lefed minden tevékenységet, amivel egy márka vagy vállalkozás találati listás helyezése javítható.
A keresőmotor nyelve, olyan „szókincs”, melynek használatával megkönnyíthető a keresőmotorok dolga, amikor egy oldal tartalmáról gyűjtenek információkat.
Megközelítő, becsült érték, ami azt fejezi ki, hogy egy-egy kulcsszóra vonatkozóan hány lekérdezés történik a keresőben adott időkereten belül.
Azok az oldalak, amelyeken a keresőmotorok (Google, Bing, Yahoo) listázzák, megjelenítik a keresőtalálatokat bármely adott keresésre.
Azon érzések összessége, melyeket a felhasználó átél egy weboldal, szoftver, alkalmazás vagy digitális eszköz használata során.
Azok a jelek, melyeket a felhasználó hagy maga után a weblapon végzett interakciói során – és amelyeket a Google felhasznál a webhelyek rangsorolásakor.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX