A Landing Page (magyarul: landoló oldal, esetleg érkező oldal vagy a Google szóhasználata szerint: céloldal) sajátossága a hagyományos oldalakhoz képest az, hogy minden komponense a konverziót célozza.
A linkfarm egy linkgyűjtő oldal, melynek célja, hogy növelje más webhelyek linknépszerűségét. Tartalmát nagyrészt hiperhivatkozások alkotják, melyek a hivatkozott oldal számára backlinkként szolgálnak.
A lokális SEO eredményeként a vállalkozás láthatóbbá válik a Google helyi keresési eredményei között, vagyis a keresőtalálati lista élén, a Google Maps alatt.
A lead marketinges értelemben olyan érdeklődőt jelent (ez lehet cég vagy személy is), aki saját kezdeményezésből, önszántából érdeklődik valamilyen mértékben cégünk szolgáltatásai, termékei iránt.
A link text vagy reference text (linkszöveg) a linkcélhoz társított szöveg, vagyis a link azon része, ami „látszik”. Lehet karakter, egy vagy több szó; általában információt ad, vagy kattintásra ösztönöz.
A long-form content (hosszú tartalom) kifejezés azon tartalomtípusra utal, melynek hossza elér egy bizonyos szószámot. A szószám több tényező – téma, célközönség, iparág – függvénye.
A Link building vagy linképítés az off-site SEO egyik legfontosabb eszköze: célja a weboldalra mutató backlinkek számának és minőségének növelése, melyeket a Google "szavazatkét" értékel.
A linkek sokszínűsége arra utal, hogy adott webhely linkjei mögött lévő oldalak mennyire változatosak. Minél változatosabb, annál jobb, mert annál természetesebbnek hat.
A webhely linkprofilja jelzi, hogy az adott weboldal hány backlinket tartalmaz, azok milyen típusúak, honnan származnak, milyen horgonyszöveget tartalmaznak, és az oldalon hol helyezték el a linkeket.
Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a kényelmesebb böngészés érdekében. A honlapot használva Ön elfogadja, hogy az oldal sütiket használ. További információElfogadomX